torsdag 26 januari 2012

Avslutning tävlingslydnad

Idag var sista tillfället på tävlingslydnadskursen. Vi bjöds på smörgåstårta och det var i vanlig ordning trevligt!

Träningen gick verkligen inte alls bra så det väljer jag att inte skriva om :) oftast kan jag skylla dåliga resultat på mig själv (nästan alltid!) men idag var det banne mig Stella som var den skyldiga.... Hon var inte sugen på att träna och tittade helt oförstående på mig vid varje kommande. Bättre lycka (eller lydnad..) nästa gång...

1 kommentar:

  1. Hej på er!

    Full fart här ser jag, vad mycket snö ni har.... kan tänka mig att indra inte är så pigg på att gå ut, alla som känner henne vet ju att denna dam verkligen är en dam.... :-) Vad kul att ni provat på lite fys, det kommer nog alla att gilla det är ju skit roligt!

    Allt bra med oss vi hörs i veckan, fint leende indra har :-)

    Håller tummarna för Nova inför OP. Krama alla vovvarna och kram till er/ Camilla med familj.

    SvaraRadera