onsdag 9 november 2011

Världens sämsta hundägare :(

Känner jag mig som...Har varit hos veterinären idag, med Stella. Tycker hon verkat lite, tja, inte helt ok. Hon har bland annat kissat inne.Vid närmare analys av urinen, i mikroskåp, kunde vi se flera små, perferfekt formade kristaller.

Lösningen till detta är nytt foder, till en början ska Stella fodras med ett särskilt foder för att få bukt med kristallerna. Om en vecka ska vi ta ett nytt prov.

Nu känner jag mig mest nedslagen och oroad för att Stella gått med detta länge =(

2 kommentarer:

  1. Det låter som en mystisk åkomma. Hur märkte du att hon inte mådde bra? Fideli har också kissat inne någon enstaka gång, dock mycket sällan. Det är inte alltid så lätt att upptäcka när nåt inte står rätt till.
    Hoppas Stella blir bra snart igen, Fideli skickar en Krya-På-Dig-kram!

    SvaraRadera
  2. Stella har kissat inne lite då och då, jag har tänkt att det kanske kopplades till löpet, så kanske fallet varit också men jag vet ju inte. Annars; dricker dåligt, kissar inne, petar i maten, väldigt diffust men det har känts lite fel...
    Kristallerna ska förhoppningsvis lösas av dietfodret, ska göra nytt prov nästa vecka.. Stella hälsar Fideli ;)

    SvaraRadera